رفتن به محتوای اصلی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۴

ارسال بیانیه پایانی اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان به رئیس جمهور

مطلب بدون عنوان 4538
رئیس دبیرخانه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان گفت: بیانیه پایانی اجلاسیه برای شخص رئیس جمهور ارسال و مفاد آن مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرنیوز، احمدرضا شجاعی در هفتادویکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسات اهتمام ویژه به تحقق اهداف شوراهای اسلامی شهر در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به قوانین مرتبط با پرداخت مالیات و عوارض به حساب شهرداری‌ها، مطرح کرد: درخواست اجرایی شدن پرداخت عوارض نقل و انتقالات قطعی املاک به عنوان درآمد جدید ازجمله موضوعاتی است که در مجمع دنبال می‌شود.

رئیس دبیرخانه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان اضافه کرد: موضوع دیگر نیز درخواست الزام دستگاه‌های خدمت‌رسان به جابجایی تاسیسات است.

وی با بیان اینکه پیگیری استرداد و واریزی مبالغ برداشتی دولت مدنظر قرار دارد، عنوان کرد: درخصوص اصلاح قانون شورای استان‌ها نیز درخواستی به شورای عالی ارسال شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه مطالبات مربوط به اسناد رسمی نیز در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: بیانیه پایانی این اجلاسیه برای شخص رئیس جمهور ارسال و مفاد آن مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ZYPbF